FAQ

Vanlige spørsmål og vilkår:

Gjelder angreretten og åpent kjøp når jeg har åpnet produktet?

Man kan ikke returnere produkter som er åpnet. Alle returer må være uåpnet.

Hvordan melder jeg meg av nyhetsbrevet?

Du finner en lenke nederst i nyhetsbrevet du kan klikke på. Så kommer du til en side der du kan velge å melde deg av fremtidige nyhetsbrev.
Ta kontakt med kundeservice dersom du trenger mer hjelp.

Ordre, priser og betaling:

Når mottar jeg kvittering eller faktura?

Umiddelbart etter at du har fullført kjøpet på nett vil du motta en bekreftelsesmail. Kvitteringen eller fakturaen vil også bli sendt i papirform sammen med varene.

Hvis jeg betaler med kort, belastes kortet med en gang?

Hvis du bruker debetkort, PayPal eller direkte bank som betalingsmåte, blir du belastet når vi bekrefter bestillingen (i form av kvittering som blir sendt til deg på e-post og i pakken).

Jeg finner ikke kvitteringen min. Kan dere hjelpe meg?

Selvsagt, men det enkleste er å logge inn på Min side. Der kan du skrive ut ordrebekreftelse dersom du har handlet online. Dersom du kontakter kundesenteret bør du vite at vi bare har lov til å sende en kvitteringskopi til den adressen og e-postadressen som står på originalkvitteringen.

Kan jeg legge til et produkt i en eksisterende ordre?

Etter at en ordre blir lagt inn vil denne behandles såpass raskt at det ikke vil være mulig å foreta korrigeringer av denne. Vi anbefaler deg å legge inn en ny ordre dersom du ønsker å legge til flere produkter.

Levering og retur:

Hva gjør jeg hvis noe mangler i pakken jeg har mottatt?

Kontakt kundeservice så undersøker vi hva som har skjedd og sørger for at du får det som mangler.

Kan jeg selv hente varene på deres lager?

Det er mulig. Hvis det er ønskelig så må det sendes e-post til kundeservice og avtale eksakt tidspunkt. Legitimasjon og kvittering må tas med for å hente varer personlig.

Kan jeg returnere et produkt på deres lager i stedet for å sende det?

Nei. All retur må sendes i posten.

Får jeg tilbake penger for frakt om jeg returnerer en vare?

Kostnader for å returnere varer til oss, dekker vi dessverre ikke.

Service og support:

Hva slags garantier har jeg?

Produsenten garanterer produktene sine selv, men du kan fortsatt være trygg på at du har minimum 2 års garanti på alle produktene du kjøper fra oss. Produkter som forventes å ha en betydelig lengre levetid enn dette, dekkes av en 5 års garantiperiode.

Hva er forkjellen på garanti og reklamasjonsrett?

Reklamasjonsretten er obligatorisk etter norsk lov, mens garantien er noe forhandlere og produsenter kan legge til selv.

Hvor mange ganger kan et produkt sendes på service?

Du kan be om et nytt produkt eller kansellering av kjøpet hvis den samme feilen blir funnet tre ganger, eller hvis forskjellige feil har blitt funnet fire ganger av et autorisert verksted. Manglene må være av den art dekket av en klage eller garanti.